Powered By

Free XML Skins for Blogger

Powered by Blogger

Monday, January 26, 2009

Proton MPV .. newly leaked image(s)


Salam...

Aku ingat nak post pasal bende lain dalam posting kali nih.. tp since aku terase bende ni agak menarik utk aku kongsikan bersame.. so aku rase aku post yg ni dulu r k.

Ni merupakan gambar2 yg agak baru diseludup kuar dari Proton. Bukan aku yg seludup k.. Ni pun aku leach jer dari photobucket dak ni.. Actually at first aku jumpe info ni kat Paultan.org. Tp link utk ke gambar nye dah xde.. So y not aku tolong adekan balik (paparkan) buat pelayar2 maya semua.. hehe. Atleast utk kawan2 aku laa kan..

Pasal komen dari aku berkenaan kereta proton MPV ni.. Aku rase biarlaa dulu. Korg jer r yg komen k.

Photobucket

Sangat cun.. Pada aku r.. (setakat ni)

Photobucket

Putih yg menawan.. Cam ToyoWish? erm x gak kut.. Proton tetap ade stail sendiri.. cme rim tayar tu cam kecik skit r.. ke camne?

Photobucket

Stereng ni bagi aku design stereng yg terbaik dari Proton setakat ni.. sangat best! Cam honda pun ade. Waaahhhh...

Photobucket

Penal meter ni macam panel Gen2 CPS kalo x salah aku.. Not bad P1

Photobucket

Ni center console yg best gak.. walopun still abit old fashion here and there.. tp tetap menarik. Perasan kedudukan gear knob tersebut.. Mmg ni MPV!

=======================================================================================

Yg ni plak dari koleksi leached image yg terdahulu..



Gambar dari depan



Gambar dari sisi



Gambar dari belakang



Spyshot kat Prai



Just as perbandingan.. Konsistensi gambar spyshot ngan yg spyshot without masking tape tu..



err.. is this how the final product may look like?



To end it up.. Ni gambar Syed Zainal with the earlier MPV concept model..

=======================================================================================

So.. Ape komen korang?

RESPECT.2.B.RESPECT.





2 comments:

Anonymous said...

menarik arr... mana amik gmbar nie?? hehe.. hhm... gambar ats x dapat tgk la... naper ek??? page saya pon gini... setengah pic xleh view... masalah blogger ker???

Anonymous said...

aslmkm...dah risik berapa harga pasaran?kalau tahu boleh kongsikan tuan...insya-Allah, agak menarik tapi seperti kebiasaan kualitinya tetap diragui..takut jadi macam Gen-2 saya dulu je..