Powered By

Free XML Skins for Blogger

Powered by Blogger

Thursday, January 15, 2009

Salam maya buat semua..

Hari ni, 15 Januari 2009 nmpaknye aku akan mule berblog. Selama ni bukan aku xnak berblog ni, cme batasan mase yg memisahkan.

Utk aku yg akhirnye setuju utk terjun ke blogging arena ni, aku ucapkan tahniah buat diri aku sendiri. Entahkan ade entahkan tidak org yg akan singgah ke laman aku yg x seberape ni.

Aku ni bukannye pandai nak bercerita, apetah lagi bermadah-pujangge. Berbahse-bahsi ni bukan lah bidang aku. Tp insyaALLAH akan ku usahakan jua memandangkan aku sendiri yg ambik keputusan utk terjun tiruk ke lapangan ni..

Tujuan aku berblog nih bukanlah semata utk menulis diari aku, (diari aku manede org nak bace.. aku sendiri pun malas nak bace balik.. haha.. x tau laa kalo korang nak?! hehe.. (^_^)v ) sebaliknye aku akan cube sedaye upaye aku utk berkongsi buah fikiran aku (yg x seberape nih) berkenaan perkara2 yg berbangkit. Samaada telah, sedang dan akan berbangkit.

Dari sudut gaye bahase pulak, aku sehabis baik akan cube utk menggunakan atau mengadaptasikan penyampaian dalam bentuk yg sehabis santai, agar mudah para pengunjung yg budiman semua utk memahami. Pade aku, ape gune bahasa canggih-manggih ni andai yg membaca berkerut dahi, menggelupur mencari kamus, dan segala mcm bentuk kesukaran lagilah utk cube memahami ape yg cube si penulis sampaikan (dlm kes ni aku r).

Harapan aku, agar blog aku nih dapatlah kirenye memberi manfaat buat semua, especially diri aku sendiri.

Berkenaan feedback, aku harap sgt agar para pengunjung yg budiman semua dapat meninggalkan feedback buat aku. X kire r bnyk ke sikit ke. Samaada positif mahupun negatif, kedua2nya aku alu2kan. Maklumlah, org baru nak berjinak2 dalam arena blogging ni. Yg positif aku dahulukan dengan ucapan terima kasih in advance, begitu juga dgn yg negatif. Komentar2 yg positif cukup aku syukuri, yg negatif; yg menegur secara berhikmah hendaknya; Alhamdulillah.. ada yg sudi menegur aku dari terus melakukan kesilapan.

Erm.. rasenye cukup dulu buat bicara mukadimah dari aku nih. Panjang2 sape nak bace, ye x?! Leceh jer.. Ok r insyaALLAH kite jumpe lagi dalam posting aku yg akan datang.

Sekali lagi, SALAM MAYA buat semua..

RESPECT.2.B.RESPECT.